عاشقم من عاشقی بی قرارم....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

عاشقم من عاشقی بی قرارم....
ارسال شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, - 6:27

 

 

من

عاشق نیستم !

فقط گاهی

حرف تو که می شود

دلم

مثل اینکه تب کند

گرم و سرد می شود

توی سینه ام چنگ می زند

آب می شود

تنگ می شود

تنگ می شود

 


هنوز یادم میاید که میگفتم من عاشق نمیشوم بیا دوست ساده باشیم

و حالا میبینم عاشقی هم بد دردیست

اهای پسر جان از پس این چتها چگونه مرا سحر کردی که دیگران را نمیبینم

مهر گیاه بود یا مهرچت؟؟

هر چه بود نسخه ای بود که خودت پیچیدی

خودت گفتی عاشق شو

حالا ببین عاشقم

بیا به داد دلمم برس

که با هر تپش میگوید 

عاشقم من عاشقی بیقرارم

کس ندارد

خبر از دل زارم

آرزویی جز تو در دل ندارم



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت15:13---21 مرداد 1391
قاشقی هااااااااا

دانیال
ساعت10:53---6 مرداد 1391
کار سختی نیست

گاهی باید دنیا رو از چشم طرفت ببینی

اونوقته ک اگه خوب ببینی اون بدبخت حرفای زیادی داره ک بگه .توی دلش وحشت زیادی داره .اما اونقدر براش عزیزی ،اونقدر شادیت براش مهمه ک هیچوقت ب زبون نمیاره ،دلواپسی هایی ک ی کتابه ،ترسایی ک نه از تو از دنیا و آدمای اطرافت داره هرروز دیوونش میکنه اما دم نمیزنه ...

گاهی دنیا رو از چشم طرفت ببین شاید ،شاید برا ی لحظه بفهمی از این راه دور چی میکشه ..!
پاسخ:به خدایی ک ما هر دومون بهش معتقدیم باید بگی چی شده که آرومو سبک بشی نمیفهمی ناراحتیت ناراحتم میکنه!!


issi palas
ساعت10:54---4 مرداد 1391
شیشه ای مشکند… یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست؟

یک نفر می گوید: شاید رفع بلاست،

دیگری می گوید: شیشه را باد شکست؟

دل من سخت شکست.

هیچ کس هیچ نگفت.

از خودم می پرسم:

ارزش قلب من ازشیشه یک

پنجره هم کمتر بود؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق